środa, 24 listopada 2010

Chciałem mieć ryby akwariowe barwniaki czerwonobrzuche

Posiadam akwarium o litrażu 120 l, w nim hoduję ryby akwariowe takie gatunki jak, glonojady kiryska 9 neonów wiele gupików, molinezję i paltki i mieczyki i, ostatnio jeszcze zastanawiałem się o dokupieniu ryb parki barwniaków czerwonobrzuchych.

Mam kilka wątpliwości co do zakupu nowych ryb, ponieważ niektórzy akwaryści mówią że ryby akwariowe barwniaki zabiją mi trochę ryb w akwarium, i muszę znaleźć dobry sposób na ślimaki bo miałem bocją wspaniałe ale gdy mi padły to ślimuny na nowo się zregenerowały w liczbie ich. Dowiedziałem się że przy mojej obsadzie ryb akwariowych barwniaki są zakazane, ryby akwariowe w akwarium mam na styk albo przerybione akwarium. Kolejną rzeczą błędną jest hodowanie ryb kirysków pojedynczych egzemplarzy najlepiej hodować je w większej ławicy, najlepiej powinno się je hodować od 3 osobników w wzwyż. Powracając do ryby akwariowej bocji jest to ryba akwariowa stadna a w zbiorniku 120 l przy tej stadnej rybie to mało, a juz na pewno za małe akwarium dla bocji wspaniałej. A ślimaki spróbuję wziąć sposobem, dostałem radę od akwarysty, żebym spróbował włożyć do akwarium gotowany kawałek marchewki wieczorem, podobno przez noc ślimaki powinny się na niej zebrać, i taki zabieg mam powtarzać do skutku.