poniedziałek, 17 stycznia 2011

Welonki ryby akwariowe nie lubią się

Welonki ryby akwariowe nie lubią się

Kilka tygodni temu założyłem nowe akwarium będą w nim hodowane ryby akwariowe welonki, akwarium stało dobre 3 tygodnie bardzo ładnie dojrzało, dostałem od znajomego akwarysty rybkę akwariową welonkę, a po kilku dniach dokupiłem następne dwie welonki do towarzystwa, wybrałem ryby akwariowe welonki z tego względu, ponieważ bardzo mi się podobają.

Akwarium dojrzałe ryby akwariowe wpuszczone, hodowle można zaczynać, gdyby nie fakt że jedna welonka gania i podgryza dwie ryby akwariowe pozostałe, ale głównie prześladuje jedną wybraną, ona ucieka nie broni się prawie wcale, lecz jej atutem w tej walce jest szybkość jest bardzo szybka choć nie przejawia agresji. Nie chciałem żeby doszło do podgryzienia płetw tej spokojniejszej, do jej wykończenia przez ciągłe jej ganianie po akwarium. I tu rozbieżność artykuły akwarystyczne podają, że welony to ryby akwariowe gatunki towarzyskie, akwarium mam o pojemności 160 litrów, mają ryby akwariowe miejsca ale coś i m nie gra, życie razem.

Na początku pomyślałem ryby akwariowe welonki chyba wchodzą w okres godowy dojdzie do tarła, ale to nie to, jednak wydaje wydaje mi się że ta welonka nie lubi innych towarzyszek, podobno z czasem im to przejdzie, albo rybę trzeba oddać. Ja nie czekałem po prostu ją oddałem i kupiłem inną sztukę, ryby akwariowe jak ludzie mają swoje charaktery i kaprysy.